Witaj!

Przed tym, jak przystąpisz do przeczytania, któreś z moich recenzji poświęć mi chwilkę czasu tutaj na przeczytanie moich intencji.

Nazwałam blog tak i nie inaczej, ponieważ chce się skupić na książkach, które już dawno poszły w niepamięć. Kiedyś były możliwe, że nawet bestsellerami, a teraz zostają przyćmione przez te nowsze (co nie znaczy, że lepsze!). Napisane poniżej recenzje są jakby przykładem mojej pracy pisemnej. Taką małą próbką tego jak pracuję. Jeśli moja praca cię zachęciła, zostaw komentarz, a na pewno niedługo zacznę moją prawdziwą przygodę z zapomnianymi książkami!

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. To naprawdę świetny pomysł :D Czekam na następne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł 😊😊😊. Na pewno będę czytać 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, dołączam do grona obserwatorów!
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń